Administratief Back Office Medewerker – Alphen aan de Rijn

Administratief Back Office Medewerker

  • Locatie Alphen aan de Rijn
    Uren per week 20
    Salarisindicatie Onbekend
  • Dienstverband Hoofdbaan
    Vakgebied Administratief
    Datum

Introductie

Onze opdrachtgever is gevestigd in Alphen aan de Rijn en is ter uitbreiding van het team op de klantenadministratie op zoek naar een enthousiaste collega voor 16-20 uur per week.

De organisatie

De organisatie is een dienstverlener op het gebied van HR vraagstukken en levert hiervoor passende oplossingen.

De functie

In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten ga je je bezig houden met de volgende werkzaamheden:

* Het aanmaken, wijzigen en beheren van contracten en offertes

* Het update houden van bestaande en nieuwe klantendossiers

* Het voorbereiden van de wekelijkse facturaties

* Beantwoorden van mail en telefoon

* Bestellen van kantoorbenodigdheden

Uw profiel

Voor deze afwisselende functie zoeken wij een kandidaat die beschikt over:

* MBO werk- en denknivo

* Cijfermatig inzicht

* Uitstekende computervaardigen en kennis van MS Office

* Uitstekende communicatieve en dienstverlenende vaardigheden

* Flexibele en collegiale werkhouding

Het aanbod

Deze functie is voor onbepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband.

Informatie

Neem gerust contact op met Lisette Schalker voor meer inlichtingen.

Dit kan via lisette@ervarenjaren.nl of bel ons op 0172-796122