Gastvrouw / Schoonmaak – Zeist

Gastvrouw / Schoonmaak

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX 8MB
8MB
Toevoegen

Contactgegevens

Prive Werk
Toevoegen

Adresgegevens

Adres prive

Terug naar vacature details

 


Introductie

Zorgt u er voor dat alles bij onze opdrachtgever er tip top uit ziet? En bent u in augustus een paar weken beschikbaar? Dan komen wij graag zo snel mogelijk met u in contact!

De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die begeleiding biedt en trainingen verzorgt.

De functie

In deze functie bent u verantwoordelijk voor het netjes houden en schoonmaken van de ruimtes in het kantoor. Daarnaast verzorgt u bij gelegenheden voor de koffie en borrels voor personeel en gasten.

De werktijden zijn maandag tot en met vrijdag van 16.00 - 18.00 uur. Het is in eerste instantie een tijdelijke functie voor drie weken vanaf 10 augustus i.v.m. vervanging. Wellicht is er bij gebleken geschiktheid de mogelijkheid om deze functie vanaf het najaar voor langere tijd te vervullen.

De voorkeur van de opdrachtgever gaat uit om deze vacature te laten invullen door één kandidaat. Bent u een paar dagen per week beschikbaar voor deze vacature dan nodigen wij u ook uit te solliciteren, wellicht zijn er mogelijkheden voor een duobaan.

Uw profiel

Voor deze functie is het belangrijk dat u dienstverlenend bent en van aanpakken weet

U bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 16.00 - 18.00 uur, of een paar dagen daarvan

Bij voorkeur woonachtig in Zeist of omgeving

Informatie

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over deze vacature? Neemt u dan gerust contact met ons op en vraag naar Monique Helmstrijd op telefoon: 0172-796122 of email: monique@ervarenjaren.nl