Helpdesk Medewerker – Rotterdam

Helpdesk Medewerker

  • Locatie Rotterdam
    Uren per week 40
    Salarisindicatie Onbekend
  • Dienstverband Hoofdbaan
    Vakgebied Administratief
    Datum

Introductie

Wij zoeken, met spoed, een Helpdesk Medewerker voor een advocaten / notariskantoor in Rotterdam.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een groot advocaten/notaris kantoor op de Zuidas in Rotterdam.

Op de Helpdesk werkt u nauw samen met 3 collega's.

Een prachtig bedrijf waar op grote hoogte (30 ste verdieping), hard gewerkt wordt.

De functie

In deze functie zorgt u ervoor dat de medewerkers van het bedrijf geholpen worden met al hun vragen op IT gebied.

Denk daarbij aan vragen over het officepakket (toepassingen), het verhelpen van storingen en het installeren van computers.

Dit is een baan voor 40 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband.

Uw profiel

Wij zoeken een kandidaat met:

  • Een afgeronde IT opleiding (MBO).
  • Zeer veel kennis van het office pakket.
  • Een dienstverlenende instelling.
  • In staat is prioriteiten te stellen.
  • Het niet erg vindt om, af en toe, onder druk te werken.
  • Goede communicatieve vaardigheden heeft in woord en geschrift.
  • Zich thuis voelt in een zakelijke omgeving.


Informatie

Bij vragen over deze functie kunt u bellen met Sandra van basten Batenburg 071 5121247 of mailen met sandra@ervarenjaren.nl