Office Manager – Amstelveen

Office Manager

  • Locatie Amstelveen
    Uren per week 24
    Salarisindicatie Onbekend
  • Dienstverband Bijbaan
    Vakgebied Onbekend
    Datum

Introductie

Voor deze parttime baan zoeken wij iemand die op zoek is naar een uitdagende, afwisselende en secretariële functie!



De organisatie

Onze opdrachtgever is een organisatie die een wetenschappelijk meetinstrument uit geeft in opdracht van een (internationaal) kennisinstituut. Ze sturen diverse kennis intensieve partnerorganisaties aan en fungeren hierin als eind verantwoordelijke.


De functie

In deze functie voert u de operationele- en secretariële werkzaamheden uit. U werkt tevens als kwaliteitsbewaker; U bewaakt externe procesafspraken en bent proactief in het verkrijgen van antwoorden van collega’s of samenwerkingspartners. Voor het optimaal kunnen uitvoeren van de taken is het van belang dat u product- en marktkennis op doet en meedenkt over verbeteringen van zowel processtromen als het instrument zelf.

Taken:

· Beheerproces deeltijd uitvoeren en processen bewaken

· Continue afstemming met collega’s van Communicatie, Events, Advies, ICT en Auditoren

· Incidenteel offertes opstellen en contracten beheren

· Voeren secretariaat m.b.t. bijeenkomsten inclusief verslaglegging

· Officemanagement

· Mailbox beheer

· Inhoudelijke klantvragen beantwoorden en klantcontact


Uw profiel

HBO of WO werk- en denkniveau

· Uitstekend in woord en geschrift

· Uitmuntende kennis MS Office, met name Excel

· Zeer zelfstandig, probleemoplossend, accuraat en proactief

· Procesmatig sterk ontwikkeld

· Leergierig

· U bent 20 – 24 uur per week beschikbaar


Informatie

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over bovenstaande vacature? Neemt u dan gerust contact met ons op en vraag naar Lisette Schalker op telefoon: 0172-796122 of email: lisette@ervarenjaren.nl